مناظره با خداوند..

گفتم :خدایا از همه دلگیرم ...                         گفت: حتی از من؟

گفتم :خدایا دلم را ربودند...                             گفت: پیش از من؟

گفتم :خدایاچقدر دوری...                                گفت: تو یا من؟

گفتم :خدایا تنها ترینم...                                 گفت: پس از من؟

گفتم :خدایا کمک خواستم...                            گفت: ازغیر از من؟

گفتم :خدایا دوستت دارم...                              گفت: بیش ازمن؟

گفتم :خدایا اینقدر نگو من...                            گفت:من تو ام و تو هم تکه ای از وجود من

...



نظرات شما عزیزان:

علي
ساعت17:13---24 بهمن 1392
سلام من کمتر نظر ميذارم واسه وبلاگ ها ولي وبلاگت واقعا زيبا بود



خوش حال ميشم تو هم بياي و روزنامه ديواريمو بخوني
پاسخ:ممنون که سرزدید بهم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, | 14:29 | نويسنده : آتریسا |